Forum Dragonworld Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Pomysly itp.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cursed




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 15:02, 15 Sie 2006    Temat postu:

Dlaczego, pytam DLACZEGO łuki są takie słabe? Crying or Very sad Teraz to ja nie mam szans z byle zabijaką ze sztyletem Crying or Very sad Czy nie można zrobić tak jak wszędzie?? Łuk na pierwszym poziomie to +50% szybkości, na 10 to +60%, na 30 +75% i na 60 +90%. Bo jeśli to tak zostanie, to łucznicy zostaną zmieceni z ziemi. I nawet nie pomogą łuki elfie, jeśli maja bazować na takich +1 szybkość Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Falstad




Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 16:21, 15 Sie 2006    Temat postu:

Bez przesady jeśli będą miały +50 % do szybkosci to inni zostaną zmieceni z ziemi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erithizon




Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: >Zakopane<

PostWysłany: Wto 16:42, 15 Sie 2006    Temat postu:

Dobrze jest Smile Łuki wymiatały a teraz jest wyrównana szansa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cursed




Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 17:34, 15 Sie 2006    Temat postu:

Ja chciałbym tylko zauważyć, że można wykonać miecze z nawet +100% szybkości... Do tego je umagicznić, to już jest całkowita rzeź dla łuczników.

No bo popatrzmy:
Klasyczny łuk (taki +50% szybkości) ma max +11 do obrażeń [jest on na 1 poziom]
Następny jest łuk kompozytowy (+60% szybkości) i ma max +55 do obrażeń [jest na 10 level]
Następny jest na 30 level łuk długi: +75% szybkości i chyba + 70 obrażeń

A teraz miecze:
na 1 level są max miecze +10 obrażeń lub + 10% szybkości
na 5 level są +50 obrażeń lub +10% szybkości i +5 obrażeń
na 10 level są juz +110 obrażeń (+ możliwe umagicznienie) lub +10% szybkości + 10 obrażeń
Na 25 level są miecze + 100% szybkości + 65 obrażeń (+ umagicznianie)

Oczywiście takie rozłożenie jak tu przedstawiłem byłoby optymalne, ale to do was decyzja należy Smile Bo jak się przekonacie, łucznicy nie będą mieli szans w waszej grze, a wielka szkoda Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erithizon




Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: >Zakopane<

PostWysłany: Wto 17:43, 15 Sie 2006    Temat postu:

Jak tam chcecie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karmazyn




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 1:29, 16 Sie 2006    Temat postu:

Jeśli chodzi o łuki to jest ok, jeśli bedzie tak jak w innych gierkach z procentowym bonusem do szybkości czy zręczności niepamiętam jaki mają, są przesadnie potężne, łucznik niemusi rozwijać siły bo jest ona mu tak naprawde niepotrzebana skupia sie głównie na zręczności, po pierwsze to z niej głównie biorą sie obrażenia łuku pozatym odpowiada za trafienie i unik a taki wojownik z sztyletem to i siłe musi rozwijać bo niezada wielkich obrażeń bez niej...
System łuków z bonusem % jest koszmarny i powoduje żę gracze z regóły wybierają ten oręż i co gorsze taki złodziej staje sie dużo lepszy w walce niż wojownik a to już przesada...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iknos




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 2:21, 16 Sie 2006    Temat postu:

zauwaz tez ze lukiem nie zadasz duzy obrazen! lucznik z dobrym magiem nie ma szans...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Virion




Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 0:25, 17 Sie 2006    Temat postu: Nie widać parametrów

Przy wystawianiu przedmiotów na rynek, nie widac parametrów tych przedmiotów.
Przykąłd : Mając kilka pęków smoczych strzał, nie wiem jakie sktulanie wyceniam i wystawiam na rynek.
A to dośc istotne, gdyz 100 strzał +2 ma zupełnie inną cenę niż 500 strzał +11.

Proponuje wprowadzic opis przedmiotu jaki jest dostępny do sprzedania. Opis podobny jak ten w ekwipunku.
Bardzo ulatwi to sam poroces wystawiania do sprzedarzy przedmiotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daimon




Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z Teresina

PostWysłany: Czw 22:23, 17 Sie 2006    Temat postu:

W takim systemie do łuków jest totalna beznadzieja :/ Mag z dużą siłą woli odrazu połozy łucznika. Wojownik z dużą wytrzymałością odrazu położy łucznika :/ To jest bezsensu taki bonus typu +1 :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raster




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 9:05, 18 Sie 2006    Temat postu:

Cursed dobrze mowi tak jak i Daimon... łuki powinny miec % bonus do szybkosci, elfy nie powinny szkolic sily bo kto widzial elfa bazujacego na sile, łuki powinny miec bonus do szybkosci tak jak jest w innych grach tego typu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Scarbardi Krwawooki




Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 21:28, 25 Sie 2006    Temat postu:

Taak tylko ze grajac w Faerun mam 4k zręczności i łuk +370 do szybkości... Atakując potwora na 170lvl zadaje srednio jakieś 400dmg... Do łuków nic nie mam ale za to miecz z % do szybkości to jest przesada... Jakby wyklepać taki pożądny to nie ma szans... Powinno być coś takiego że im lepsza (cięższa) broń to wolniejsza... a najlepsze powinny mieć maxymalnie +10% szybkości... Te najlepiej umagicznione a zwykłe niemagiczne powinny mieć minusowe... ale też nie za dużo... do minus 15% powiedzmy... zeby było wyrównane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Varg




Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Katowice

PostWysłany: Śro 23:35, 30 Sie 2006    Temat postu:

Hmmm pozowle odbic od tematu lukow ktory jak widac jest ruszony gdzie indziej-powiedz no ktorys co Wy na temat gazety? Niby jest a niby jej nie ma-czy Wladza ma jakis pomysly badz zgrana juz redakcje?
W sumie zdaje sobie sprawe ze powinienem o to pytac gdzie inadziej ale tak jakos zawedrowawszy tutaj pytam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lagren Divine




Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: sie biorą debile?

PostWysłany: Czw 0:09, 31 Sie 2006    Temat postu:

Bo tak wogole to stare vall było beznadziejne, te pkt koplaniane zamast samemu kopac...... jedyne za czym tesknie to miksturki wskreszajace z illanias Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rhonin
Administrator



Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw 8:22, 31 Sie 2006    Temat postu:

Z tymi lukami to co inny uzytkownik to inny pomysl. Nawet ja sie juz pogubilem w tym.

A co do redakcji. Jest wybrana, jak chcesz jeszcze jedno miejsce sie znajdzie. Maja specjalny dzial na forum widoczny tylko dla redaktorow.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Varg




Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 10:44, 31 Sie 2006    Temat postu:

Daj pomyslec, odpowiedz dam jeszcze dzis.
Bylbym tez za drobna modyfikacja magazynu-chodzi mi o zmiane cen, bo o ile dobrze zaobserwowalem od wczoraj stoja w miejscu i moize tak ma byc a moze sie jeszcze nie zmienily.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1