Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cursed
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Wto 15:02, 15 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Dlaczego, pytam DLACZEGO łuki są takie słabe? Teraz to ja nie mam szans z byle zabijaką ze sztyletem Czy nie można zrobić tak jak wszędzie?? Łuk na pierwszym poziomie to +50% szybkości, na 10 to +60%, na 30 +75% i na 60 +90%. Bo jeśli to tak zostanie, to łucznicy zostaną zmieceni z ziemi. I nawet nie pomogą łuki elfie, jeśli maja bazować na takich +1 szybkość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Falstad
Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Wto 16:21, 15 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Bez przesady jeśli będą miały +50 % do szybkosci to inni zostaną zmieceni z ziemi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erithizon
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: >Zakopane<
|
Wysłany: Wto 16:42, 15 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Dobrze jest Łuki wymiatały a teraz jest wyrównana szansa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cursed
Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Wto 17:34, 15 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ja chciałbym tylko zauważyć, że można wykonać miecze z nawet +100% szybkości... Do tego je umagicznić, to już jest całkowita rzeź dla łuczników.
No bo popatrzmy:
Klasyczny łuk (taki +50% szybkości) ma max +11 do obrażeń [jest on na 1 poziom]
Następny jest łuk kompozytowy (+60% szybkości) i ma max +55 do obrażeń [jest na 10 level]
Następny jest na 30 level łuk długi: +75% szybkości i chyba + 70 obrażeń
A teraz miecze:
na 1 level są max miecze +10 obrażeń lub + 10% szybkości
na 5 level są +50 obrażeń lub +10% szybkości i +5 obrażeń
na 10 level są juz +110 obrażeń (+ możliwe umagicznienie) lub +10% szybkości + 10 obrażeń
Na 25 level są miecze + 100% szybkości + 65 obrażeń (+ umagicznianie)
Oczywiście takie rozłożenie jak tu przedstawiłem byłoby optymalne, ale to do was decyzja należy Bo jak się przekonacie, łucznicy nie będą mieli szans w waszej grze, a wielka szkoda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erithizon
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: >Zakopane<
|
Wysłany: Wto 17:43, 15 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Jak tam chcecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karmazyn
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Śro 1:29, 16 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o łuki to jest ok, jeśli bedzie tak jak w innych gierkach z procentowym bonusem do szybkości czy zręczności niepamiętam jaki mają, są przesadnie potężne, łucznik niemusi rozwijać siły bo jest ona mu tak naprawde niepotrzebana skupia sie głównie na zręczności, po pierwsze to z niej głównie biorą sie obrażenia łuku pozatym odpowiada za trafienie i unik a taki wojownik z sztyletem to i siłe musi rozwijać bo niezada wielkich obrażeń bez niej...
System łuków z bonusem % jest koszmarny i powoduje żę gracze z regóły wybierają ten oręż i co gorsze taki złodziej staje sie dużo lepszy w walce niż wojownik a to już przesada...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Iknos
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 2:21, 16 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
zauwaz tez ze lukiem nie zadasz duzy obrazen! lucznik z dobrym magiem nie ma szans...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Virion
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Czw 0:25, 17 Sie 2006 Temat postu: Nie widać parametrów |
|
|
Przy wystawianiu przedmiotów na rynek, nie widac parametrów tych przedmiotów.
Przykąłd : Mając kilka pęków smoczych strzał, nie wiem jakie sktulanie wyceniam i wystawiam na rynek.
A to dośc istotne, gdyz 100 strzał +2 ma zupełnie inną cenę niż 500 strzał +11.
Proponuje wprowadzic opis przedmiotu jaki jest dostępny do sprzedania. Opis podobny jak ten w ekwipunku.
Bardzo ulatwi to sam poroces wystawiania do sprzedarzy przedmiotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daimon
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Z Teresina
|
Wysłany: Czw 22:23, 17 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
W takim systemie do łuków jest totalna beznadzieja :/ Mag z dużą siłą woli odrazu połozy łucznika. Wojownik z dużą wytrzymałością odrazu położy łucznika :/ To jest bezsensu taki bonus typu +1 :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Raster
Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Pią 9:05, 18 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Cursed dobrze mowi tak jak i Daimon... łuki powinny miec % bonus do szybkosci, elfy nie powinny szkolic sily bo kto widzial elfa bazujacego na sile, łuki powinny miec bonus do szybkosci tak jak jest w innych grach tego typu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Scarbardi Krwawooki
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 21:28, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Taak tylko ze grajac w Faerun mam 4k zręczności i łuk +370 do szybkości... Atakując potwora na 170lvl zadaje srednio jakieś 400dmg... Do łuków nic nie mam ale za to miecz z % do szybkości to jest przesada... Jakby wyklepać taki pożądny to nie ma szans... Powinno być coś takiego że im lepsza (cięższa) broń to wolniejsza... a najlepsze powinny mieć maxymalnie +10% szybkości... Te najlepiej umagicznione a zwykłe niemagiczne powinny mieć minusowe... ale też nie za dużo... do minus 15% powiedzmy... zeby było wyrównane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Varg
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 23:35, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmm pozowle odbic od tematu lukow ktory jak widac jest ruszony gdzie indziej-powiedz no ktorys co Wy na temat gazety? Niby jest a niby jej nie ma-czy Wladza ma jakis pomysly badz zgrana juz redakcje?
W sumie zdaje sobie sprawe ze powinienem o to pytac gdzie inadziej ale tak jakos zawedrowawszy tutaj pytam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lagren Divine
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: sie biorą debile?
|
Wysłany: Czw 0:09, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Bo tak wogole to stare vall było beznadziejne, te pkt koplaniane zamast samemu kopac...... jedyne za czym tesknie to miksturki wskreszajace z illanias
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rhonin
Administrator
Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Poznan
|
Wysłany: Czw 8:22, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Z tymi lukami to co inny uzytkownik to inny pomysl. Nawet ja sie juz pogubilem w tym.
A co do redakcji. Jest wybrana, jak chcesz jeszcze jedno miejsce sie znajdzie. Maja specjalny dzial na forum widoczny tylko dla redaktorow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Varg
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 10:44, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Daj pomyslec, odpowiedz dam jeszcze dzis.
Bylbym tez za drobna modyfikacja magazynu-chodzi mi o zmiane cen, bo o ile dobrze zaobserwowalem od wczoraj stoja w miejscu i moize tak ma byc a moze sie jeszcze nie zmienily.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|