Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Erithizon
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: >Zakopane<
|
Wysłany: Śro 15:55, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie PD za trening byłby uciążliwe chyba ze byłaby opcja treningu z PD i bez.Lvl nie ma żadnego znaczenia przy treningu, ważne jest jak wysoka jest dana umiejętność.Jeżeli będę miał 3 w sile i wytrenuję 300 to zapłacę tyle samo na 1lvl czy 100 lvl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lagren Divine
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: sie biorą debile?
|
Wysłany: Śro 16:15, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | co do mocnych graczy na pierwszym lvlu to proponuję wprowadzić punkty doświadczenia podczas szkolenia... bo na 1 lvlu można sobie podnosić statystyki za psie grosze i w miarę jak gracz zdobywa lvl ceny idą w górę.. dobrze mówię? wtedy gdyby ktoś szkoliłby się w szkole zdobywałby ileś punktów doświadczenia za każdy trening i po jakimś czasie miałby nast. lvl...i tak byłoby na każdym poziomie... |
Koniecznie chcecie zrobic z DW brui?? dla mnie pomysl totalnie bez sensu... np taki złodziej nie ma szans na pierwszym lv miec sumy zr + int powyzej 100(potrzebne do okradania banku) bo od razu wskoczy na okolo 3 lv.... a na 3cim do okradania banku juz potrzebne jest 300....
Zreszta raczej radze zapoznac sie troche z gra, bo lv nie ma praktycznie przelozenia na ceny treningu, za to ma ogromne znaczenie w dostawaniu pe.... poniewaz tu jest 5pe a nie 10 jak na zwyklym, to juz na 18lv ma sie ponad 2x wiecej pe niz pierwszolvowiec.... wiec ode mnie WIELKIE NIE
Ja bede siedziec na niskim lv bo chce sobie ponabijac walki.... zreszta nawet jak ten beznadziejny pomysl sie da to i tak bede siedzial tylko troche trudniej bedzie mi sie utrzymac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Regi
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 8:51, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja Osobiście Proponuję Sztabki Mithrilowe a z nich np zbroje które będą dodawały wytrzymałość lub szybkość. Bo w końcu ten calutki Mithril jest tylko do chowańców. Sztabki można było wyrabiać tylko w hucie a niebyło by ich do kupna. Co wy nato?? Czekam na wasze propozycję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Regi
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 8:54, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Niedośc Tego jeszcze przyszło mi do głowy że skoro Ludzie mogą zostać Wilkołakami Lub Wampirami to może smoki będą mogły zmieniać kolor skóry z wiekiem im większy level tym może zmienić skórę a to np. wiąże się z Avatarem. Oczywiście niemusi zmieniać skóry jeśli niechce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Scarbardi Krwawooki
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 15:11, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Pierwsze. popieram ale trzeba by wprowadzić odbudować starą kopalnie. Ale wyglądać musiało by to tak:
1) Ceny mithrilu, adamantium i kryształu musiały by spaść na ceny troszkę wyższe od stali.
2)Sposób i rodzaje sztab:
stal+mithril: Sztaba mithrilu
stal+adamantium: Sztaba adamantium
stal+adamantium+kryształ: Sztaba czegoś tam.
W innej grze sie to sprawdziło dość poządnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erithizon
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: >Zakopane<
|
Wysłany: Czw 15:16, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ale podejrzewam że wprowadzenie starej kopalni się nie uda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Raster
Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Czw 16:45, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
To ten sklep z mithrilem w ktorym co reset sa rozne ceny, i tak samo z adam... i krysztalami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Scarbardi Krwawooki
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 16:50, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmm też może sie sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Erithizon
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: >Zakopane<
|
Wysłany: Czw 16:58, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Sklep byłby lepszy I te zmienne ceny, można by było na tym zarabiać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thor
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: ja sie tu wziołem
|
Wysłany: Czw 18:34, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
i tracić;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilczek
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 18:39, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
zawsze nowy pomysl na zarobek:D i to jest to
EDIT BY MOD
mi sie pomysl nasuwa zeby tak gracz mugl uczyc gracza...A limitem bylo bo jego poziom danej umiejetnosci...moglo by to wypalic??
używaj opcji EDYCJA bo będzie 2 ostrzeżenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karmazyn
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Czw 19:03, 16 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Raczej nie, niepotrzebna komplikacja, z tym uczeniem jednego gracza przez innego.
Stare kopalnie niebyły takie złe, niemniej jednak trzeba by je było przerobić aby wydobywało sie w nich rude, bo aktualny sposób wytwarzania ekwipunku jest lepszy niż stary, mamy wpływ na jego parametry :]
Mogło by byc też tak że zamiast punktów jakie dostaje sie co reset na wykopywanie zchodziła by poprostu energia, i całość powiązana byłaby nie tylko z wielkością kopalni ale i umiejętnością górnictwo, wkońcu teraz sporo osób w nie zainwestowało, szkoda by było je tracić :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Regi
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 8:49, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
W sumie to macie rację Ale mi chodziło oto że np. Mithril znajdujemy w Labiryncie lub kupujemy w magazynie królewskim a potem idziemy do huty i wyrabiamy sobie sztabkę. Ja to tak widzę. A Wy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karmazyn
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Pią 10:15, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Sztabki mitrilu które będą jeszcze bardziej wzmacniać przedmioty to niejest taki zły pomysł, powiedziałbym że nawet całkiem nizły, niemniej jednak pytanie nie brzmi czy nam sie to bardzo podoba czy nie, i czy jest to wukonalne czy nie, pytanie brzmi czy bogom bedzie chciałos ie to zrobić i czy będą mieli kiedy :]
Co do kopalni to w starej była jedna fajna rzecz, brała pod uwage siłe, nowe górnictwo tego nierobi a to znaczy że mag z 3 siły może być tak samo dobrym górnikiem jak naprzykład wojownik z 1000 siły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Scarbardi Krwawooki
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 10:20, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Scarbardi Krwawooki napisał: |
stal+mithril: Sztaba mithrilu
stal+adamantium: Sztaba adamantium
stal+adamantium+kryształ: Sztaba czegoś tam.
W innej grze sie to sprawdziło dość poządnie |
A co ja napisałem?
Karmazyn napisał: |
Stare kopalnie niebyły takie złe, niemniej jednak trzeba by je było przerobić aby wydobywało sie w nich rude, bo aktualny sposób wytwarzania ekwipunku jest lepszy niż stary, mamy wpływ na jego parametry :] |
Mi chodziło o kopalnie adamantium, mithrilu i kryształu. Tam za każdą udaną akcję dostawało sie +0,1 do górnictwa i nie było trzeba mieć dużo siły.
Karmazyn napisał: |
Sztabki mitrilu które będą jeszcze bardziej wzmacniać przedmioty to niejest taki zły pomysł, powiedziałbym że nawet całkiem nizły, niemniej jednak pytanie nie brzmi czy nam sie to bardzo podoba czy nie, i czy jest to wukonalne czy nie, pytanie brzmi czy bogom bedzie chciałos ie to zrobić i czy będą mieli kiedy :] |
Wykonalne jest jaknajbardziej. Pomysł został wykonany na grze [link widoczny dla zalogowanych] i prosze niedawać mi bana ani ostrzeżenia bo link jest tylko dla udowodnienia nie promocji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|