Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Scarbardi Krwawooki
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 11:28, 25 Wrz 2006 Temat postu: Poradnik dla nowych. |
|
|
Ostatnio mi się nudziło… bardzo więc zrobiłem cos dla nowych graczy… a mianowicie poradnik z opisem kilku podstawowych lokacji. W miarę czasu będę go rozbudowywał.
Ps. Weźcie może to przyklejcie żeby zawsze na górze było.
2 Ps. NIECH NIKT TU NIE PISZĘ JEŻELI CHODZI O POMOC! PISZCIE NOWE TEMATY ALBO DO MNIE NA POCZTĘ W DW. MOJE ID 129.
Lokacja:
-Labirynt: Lokacja bardzo przydatna… można w niej zdobyć trochę mithrilu na wykup pierwszego obszaru ziemi pod domek jak i również doświadczenie… Wykonywanie questów w labiryncie polecałbym na początku rzemieślnikom gdyż oni nawet w późniejszym okresie gry nie wykonają do końca wszystkich questów… po prostu potwory są zbyt silne. Wojownikom zaś polecałbym wykonywanie questów questów późniejszym czasie, kiedy będą w stanie pokonać dwa np. Lassaukaur’ary, bo wtedy da się zarobić dosyć dużo doświadczenia i niezłe nagrody.
-Dom: Moim zdaniem jedna z najważniejszych lokacji w grze, pierwszy obszar pod dom wykupujemy za 20 mithrilu a potem koszta będą wzrastały według wzoru: 1k złota* ilość obszarów, jakie posiadamy. Żeby móc do domu wprowadzić współlokatora potrzeba nam czterech obszarów ziemi jak i czterech poziomów rozbudowy wraz z sypialnią. W domu można odsypiać co przenosi się na odnawianie energii raz na reset. Ilość energii odnawianej zależy od poziomu upiększenia domu a docelowym punktem w rozbudowie jest pałac mający 21 obszarów ziemi i rozbudowy a także upiększenie na 101 poziomie.
-Strażnica: Kolejna z kluczowych lokacji. Można dzięki niej zarobić kupę szmalu jeżeli się wie jak to zrobić. Ogólny przepis na sukces jest taki: Wykupujemy strażnicę i utrzymujemy ja na drugim lvl aż uzbieramy około 400 pkr akcji… wtedy wpłacamy do niej złoto tak zęby rozbudować ja na około 20 lvl i atakujemy strażnicę innych aby nabić sobie dowodzenie i morale. Im mamy wyższe morale tym więcej nasza strażnica ma ataku i obrony. Gdy będziemy mieli już dużo morale (jak na mój gust powinno się mieć ponad 3k) i dowodzenie wybite na 75lvl (chociaż nie jest to konieczne dla niektórych… tym mniej zapalonym polecam wybicie zbierania danin na 15% i obrony na 15%... bez reszty da się żyć ale jak się ma wszystko to jest po prostu zabawniej ) Mając strażnice wypakowana na duże morale i dowodzenie zmieniamy skład armii z ataku na obronę i lvl’ujemy ją na jak najwyższy poziom… i tylko i wyłącznie zbieramy daniny… Cały proces ze strażnicą będzie trwał prawdopodobnie około półtora miesiąca ale się naprawdę opłaca.
-Polana chowańców: Polecam wykupienie tego z uwagi na to ze kosztuje tylko 500 a pkt zbierane w polanie na treningi można sprzedać bo bardzo dobrych cenach.
-Świątynia: Lokacja moim zdaniem przeznaczona głównie dla rzemieślników. Przed wyrobem przedmiotów można tam wstąpić aby odmówić modlitwę która daje nam wybrany przez siebie bonus. Im większy lvl umiejętności jaką chcemy wzmocnić błogosławieństwem tym większe ono jest. Błogosławieństwo działa jednorazowo… tzn Jak wybieramy błogosławieństwo do kowalstwa to po pierwszym użyciu tej umiejętności bonus nam znika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rhonin
Administrator
Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Poznan
|
Wysłany: Pon 18:35, 25 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ladnie, ladnie. Moze opracujesz z czasem cale FAQ gry :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Scarbardi Krwawooki
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 18:58, 25 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jak mi starczy czasu to czemu nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quines
Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: z tam gdzie mieszkam
|
Wysłany: Nie 14:03, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
ja to usunac i jak cos to scabardi moglby byc tu mogem:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|