Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Proccobs Selborne
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Wto 16:07, 05 Wrz 2006 Temat postu: Rangi po raz drugi... tym razem opisane |
|
|
Chciałbym zaproponowac wam rozwiazanie ktore skutecznie przeciwdziałało by pakerstwu i długiemu siedzeniu na jednym levelu, tylko po to, aby zabijać słabszych od siebie, a mianowicie chciałbym zebyscie przemysleli wprowadzenie klas premiowanych
Droga wojownika:
od 30 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi: ( wyswietlana klasa postaci po wyborze zmienia sie)
- rycerz ( dla charakterow od anielskiego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze rycerza, charakter zmienia mu sie na +1 w strone światła] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do walki bronia i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły i wytrzymałości.
- szermierz ( dla charakterów neutralnych [jesli charakter nie neutralny wybierze szermierza, charakter zmienia mu się na neutralny] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do walki bronia i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły i wytrzymałości.
- bandyta ( dla charakterow od diabolicznego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze bandyte, charakter zmienia mu sie na +1 w strone ciemności] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do walki bronia i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły i wytrzymałości.
- łucznik ( dla charakterow od anielskiego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze łucznika, charakter zmienia mu sie na +1 w strone światła] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +40 do zreczności i szybkości.
-myśliwy ( dla charakterów neutralnych [jesli charakter nie neutralny wybierze szermierza, charakter zmienia mu się na neutralny] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +40 do zreczności i szybkości.
- nocny strzelec ( dla charakterow od diabolicznego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze nocnego strzelca, charakter zmienia mu sie na +1 w strone ciemności] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +40 do zreczności i szybkości.
od 60 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi: ( wszystkie umiejetnosci specjalna moga byc wykonywane tylko na graczach maxymalnie o 15 leveli słabszych )
- palladyn ( dla tych ktozy wczesniej wybrali rycerza )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do walki bronia i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły i wytrzymałości. Pojawia mu sie opcja w statystykach "wskrześ" dzieki ktorej moze sie wskrzeszać bez straty doswiadczenia (pkt wskrzeszen zbieraja sie w ilosci 1 na jeden reset , nie kumuluja sie powyzej wartosci 4 ) W statystykach ma mozliwosc zesłania na siebie błogosławieństwa "módl się” 1 punkt modlitwy na reset główny, kumulacja maksymalnie do 4 ( jego statystyki zwiekszaja sie o ilosc konkretnej statystyki *1,4, efekt utrzymuje sie do pierwszego ataku/obrony )
- mistrz miecza ( dla tych któży wcześniej wybrali szermierza )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do walki bronia i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły i wytrzymałości. Pojawia się opcja w statystykach ” ściana mieczy ” ( wytrzymałość, zrecznosci i walka bronia mistrza mieczy zwieksza się wedlug wzoru: aktualna ilosc statystyki/umiejetnosci *1,4 ) punkty sciany mieczy przychodza w ilosci 1 na reset glowny i kumuluja się maksymalnie do 4, efekt utrzymuje się do pierwszego ataku/obrony )
- mroczny palladyn ( dla tych ktozy wczesniej wybrali bandyte )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do walki bronia i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły i wytrzymałości. Pojawia mu sie opcja w statystykach "ześlij strach na ID ... " ( wykonywany jest rzut na powodzenie według wzoru: zrecznosc mrocznego palladyna VS zrecznosc ofiary, siła woli ofiary w wypadku maga ) jesli rzut powiedzie sie ofiarze obnizane sa statystyki według wzoru: ilosc posiadanej statystyki *0,6 ( efekt utrzymuje sie do pierwszego ataku/obrony ) punkt strachu pojawia sie w ilosci 1 na reset główny, kumuluja sie maksymalnie do 4
wpis w dzienniku dla ofiary w razie powodzenia rzucanego uroku:
" Ktos przejął kontrole nad twoim umysłem, czujesz sie przerazony, czujesz jak słabniesz"
wpis w dzienniku dla ofiary w razie niepowodzenia rzucanego uroku: " ..... (imie i ID m. palladyna) probował przejac kontrole nad twoim umysłem, nie powiodło mu sie)
- strzelec wyborowy ( dla tych ktozy wczesniej wybrali łucznika )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +80 do zreczności i szybkości. W statystykach pojawia sie opcja " precyzyjny strzał " ( w nastepnej walce zrecznosc zwieksza sie według wzoru: aktualna zrecznosc *1,4. efekt utrzymuje sie tylko przez jedna walke ) punkt precyzyjnego strzału pojawia sie w ilosci 1 na reset główny, kumuluja sie maksymalnie do 4.
- tropiciel ( dla tych ktozy wczesniej wybrali myśliwego )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +80 do zreczności i szybkości, szansa na znalezienie chowanca zwieksza się o 25% Tropiciel używa łuku który stanowi jednocześnie jego tarcze ( ma mozliwosc zalozenia tarczy ) W statystykach pojawia się opcja „załóż sidła” jeden raz na reset główny, bez kumulacji ( nastepna postac która uda się do lasu wpadnie w sidła natychmiast ginac- pojawia się wpis w dzienniku „ wpadles w sidla zastawione przez ..... ” „ w twe sidła wpadł ..... ” tropiciel dostaje doswiadczenie, oraz 10% sztuk złota które miała przy sobie ofiara )
- łucznik ciemności ( do wyboru dla tych ktozy wczesniej wybrali nocnego strzelca )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +80 do zreczności i szybkości. W statystykach pojawia się opcja "strzel w plecy " ( w nastepnej walce poza wszystkimi statystykami łucznik ciemności ma jeden atak, zawsze jako pierwszy ) punkt strzału w plecy pojawiają sie w ilosci 1 na reset główny, kumuluja sie maksymalnie do 4.
Droga złodzieja:
od 30 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi:
- kieszonkowiec ( dla charakterow od anielskiego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze rycerza, charakter zmienia mu sie na +1 w strone światła] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +40 do zrecznosci i inteligencji
- oszust ( dla charakterów neutralnych [jesli charakter nie neutralny wybierze oszusta , charakter zmienia mu się na neutralny] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do strzelectwa i unikow , dostaje jednorazowo +40 do zrecznosci i inteligencji
- skrytobójca ( dla charakterow od diabolicznego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze skrytobójce, charakter zmienia mu sie na +1 w strone ciemności] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do strzelectwa i unikow , dostaje jednorazowo +40 do zrecznosci i inteligencji
od 60 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi:
-szpieg ( dla tych ktozy wybrali wczesniej kieszonkowca )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +80 do zrecznosci i inteligencji. Pojawia się opcja w statystykach „ podejrzyj statystyke” ( po kliknieciu pojawia się okienko do wpisania id gracza, pokazuje losowo jedna statystyke z rozbierznoscia +/- 15% ( np. zrecznosc gracza o id 182 = 450 ) punkt szpiegostwa przychodzi w ilosci 1 na reset glowny i kumuluje się do maksymalnej ilosci 4
- Łotrzyk ( dla tych ktozy wybrali wczesniej oszusta )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +80 do zrecznosci i inteligencji. W statystykach pojawia się opcja „atak z cienia” ( łotrzyk ma mozliwosc atakowania z zaskoczenia, ma 33%- ową szanse na podejscie do ofiary i poderzniecia jej gardła, jeśli nie uda mu się to nie uda [ 1 wartosc na 3 rzuty się udaja ] łotrzyk zostaje pobity i w nastepnym resecie nie dostaje energii. ) punkt ataku z cienia przychodzi w ilosci 1 na reset glowny i kumuluje się do maksymalnej ilosci 4
- Zabójca ( dla tych ktozy wybrali wczesniej skrytobojce )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +80 do zrecznosci i inteligencji. W statystykach pojawia mu się opcja „zamorduj” po kliknieciu ktorej pojawia się okienko do wpisania ID gracza ( zabojca ma mozliwosc zabicia innego gracza [ rzut podobnie jak na kradziez ] jeśli mu się to nie uda, automatycznie zostaje wsadzony do lochow za probe zabojstwa } punkt zabojstwa przychodzi w ilosci 1 na reset glowny i kumuluje się do maksymalnej ilosci 4
wpis w dzienniku dla zamordowanego wrazie sukcesu: zostales zamordowany
wpis w dzienniku dla mordowanego wrazie porazki: ...... (imie i ID zabojcy) probowal cie zabic, nie powiodło mu się to.
Droga maga:
od 30 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi
- czarodziej ( dla charakterow od anielskiego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze czarodzieja , charakter zmienia mu sie na +1 w strone światła] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do rzucania czarów i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły woli i inteligencji
- zaklinacz ( dla charakterów neutralnych [jesli charakter nie neutralny wybierze zaklinacza , charakter zmienia mu się na neutralny] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do rzucania czarów i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły woli i inteligencji
- czarnoksiężnik ( dla charakterow od diabolicznego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze czarnoksiężnika, charakter zmienia mu sie na +1 w strone ciemności] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do rzucania czarów i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły woli i inteligencji
od 60 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi:
- Arcymag ( dla tych któży wybrali wcześniej czarodzieja )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do rzucania czarów i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły woli i inteligencji. W statystykach pojawia się opcja „ koncentruj moc” ( inteligencja i sila woli zwiekszaja się według wzoru aktualna sila woli i inteligencja *1,4 ) efekt utrzymuje się do pierwszego zaatakowania kogos. Punkty koncentracji pojawiaja się w ilosci 1 na reset glowny i kumuluja się do maksymalnej wartosci 4.
- Iluzjonista ( dla tych ktozy wczesniej wybrali zaklinacza )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do rzucania czarów i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły woli i inteligencji. W statystykach pojawia się opcja „stwoz iluzje” ( iluzjoniscie zwieksza się siła woli według wzoru: aktualna siła woli* 1,6 ) punkty iluzji przychodza w ilosci 1 na reset glowny, kumuluja się maksymalnie do 4
-Nekromanta (dla tych ktozy wybrali wczesniej czarnoksieznika )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do rzucania czarów i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły woli i inteligencji. W statystykach pojawia się opcja „ nekromacja” ( nekromanta przywołuje nieumarłego który przyjmie pierwszy cios w nastepnej walce [ 1 cios nie trafia w postac ] ) punkt nekromancji dostaje się w ilosci 1 na reset glowny, punkty kumuluja się maksymalnie do 4.
Droga barbarzyńcy:
od 30 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi
- Wędrowiec ( dla charakterow od anielskiego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze wędrowca , charakter zmienia mu sie na +1 w strone światła] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do walki bronią i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły i wytrzymałości
- Dręczyciel ( dla charakterów neutralnych [jesli charakter nie neutralny wybierze dręczyciela , charakter zmienia mu się na neutralny] )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do walki bronią i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły i wytrzymałości
- Opętany ( dla charakterow od diabolicznego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze opętanego , charakter zmienia mu sie na +1 w strone ciemności] )
( dla charakterow od diabolicznego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze czarnoksiężnika, charakter zmienia mu sie na +1 w strone ciemności] )
od 60 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi:
- Rozrabiaka ( dla tych ktozy wczesniej wybrali wędrowca )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do walki bronią i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły i wytrzymałości. W statystykach pojawia się opcja „szarżuj tarczą” ( w nastepnej walce rozrabiaka atakuje tarczą zaraz po zadanym przez siebie ciosie, zadając przeciwnikowi obrazenia w ilości: ilosc obrazen zadanych w danej kolejce + 15% z obrazen bronia z tej kolejki [ pojawia się wpis w walce zaraz po zadanym ciosie „szarzujesz tarczą zadając X obrażeń] ) efekt utrzymuje się do następnego ataku/obrony punkt szarży przychodzą w ilosci 1 na reset glowny i kumuluje się do maksymalnej ilosci 4
- Dzikus ( dla tych któży wybrali wcześniej dręczyciela )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do walki bronią i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły i wytrzymałości. W statystykach pojawia się opcja „ kamienna skóra” ( wytrzymałość dzikusa podwaja się ) efekt utrzymuje się do następnego ataku/obrony punkt kamiennej skóry przychodzą w ilosci 1 na reset glowny i kumuluje się do maksymalnej ilosci 4
- Berseker ( dla tych któży wybrali wcześniej opętanego )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do walki bronią i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły i wytrzymałości. W statystykach pojawia się opcja „ szał bersekeraa” ( siła i wytrzymałość bersekera zwiększają się wedle wzoru: aktualna siła i wytrzymałość *1,4 ) ) efekt utrzymuje się do następnego ataku/obrony punkty szału przychodzą w ilosci 1 na reset glowny i kumulują się do maksymalnej ilosci 4
Droga rzemieślnika:
od 15 levelu do wybrania w statystykach drogi: (rzemieślnik nie ma podziału ze względu na charakter)
-Terminator Kowala / Terminator Fleczera
dostaje jednorazowo +10 do kowalstwa/stolarstwa, dostaje jednorazowo +10 do siły i zrecznosci
od 30 levelu do wybrania w statystykach drogi:
- Czeladnik Kowala ( dla tych co wybrali wczesniej terminatora kowala )/ Czaladnik Fleczera ( Fleczer )
dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +30 do kowalstwa/stolarstwa, dostaje jednorazowo +30 do siły i zrecznosci
od 45 levelu do wybrania w statystykach drogi:
- Kowal ( dla tych co wybrali wczesniej czeladnika kowala )
dostaje jednorazowo +10 do kowalstwa, dostaje jednorazowo +10 do siły i zrecznosci
-Fleczer (dla tych co wybrali wczesniej czeladnika fleczera )
dostaje jednorazowo +10 do stolarstwa, dostaje jednorazowo +10 do siły i zrecznosci
od 60 levelu do wybrania w statystykach drogi:
-Władca Młota ( dla kowali )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +30 do kowalstwa, dostaje jednorazowo +30 do siły i zrecznosci. W statystykach pojawia się opcja „ młot mocy” ( nastepny wykonywany przedmiot będzie miał +10% do cechy specjalnej [ elfi, smoczy, krasnoludzki] ) ) efekt utrzymuje się do następnego wykonanego przedmiotu, punkty młota mocy przychodzą w ilosci 1 na reset glowny i kumulują się do maksymalnej ilosci 4
-Władca dłuta ( dla fleczerow )
dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +30 do stolarstwa, dostaje jednorazowo +30 do siły i zrecznosci. W statystykach pojawia się opcja „ dłuto mocy” ( nastepny wykonywany przedmiot będzie miał +10% do cechy specjalnej ) efekt utrzymuje się do następnego wykonanego przedmiotu, punkty dłuta mocy przychodzą w ilosci 1 na reset glowny i kumulują się do maksymalnej ilosci 4
_________________
Mam nadzieje ze wystarczy... i jak:D??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Lagren Divine
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: sie biorą debile?
|
Wysłany: Wto 16:44, 05 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Niczego sobie, ale nie nowosc, bo znam to podział i bonusy praktycznie takie same Choc ja nie lubie skakac lv....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Proccobs Selborne
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Wto 17:14, 05 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
NO ale przynajmniej w koncu jest dokladny opis:)
Ja tam jestem w swoim lv 6 i jest mi dobrze... tylko ekwpiunek trza kupic jakis:P ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Grubba
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Krk
|
Wysłany: Wto 19:51, 05 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
mi sie wszystko bardzo podoba tylko co jeśli ktoś jest rzemieślnikiem i robi mikstury alchemik??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lagren Divine
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: sie biorą debile?
|
Wysłany: Wto 20:52, 05 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
PS; co do drogi maga(nim jestem wiec na nim sie skoncentrowalem....
to ArcyMag ma wyraznie najwiecej bonusow.... tzn Iluzjion ma bonus tylko do sw, a AM ma do Sw i Int.... a Necron ma raczej słaba umiejetnosc...... no chyba ze Ozywieniec by przyjmował na siebie pierwszego krytyka ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Proccobs Selborne
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Wto 21:25, 05 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Co proponujecie w takim razie:)??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Iknos
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 18:07, 06 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
mnie sie to bardzo podoba XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|