Forum Dragonworld Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Rangi po raz drugi... tym razem opisane

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Kosz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Proccobs Selborne




Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 16:07, 05 Wrz 2006    Temat postu: Rangi po raz drugi... tym razem opisane

Chciałbym zaproponowac wam rozwiazanie ktore skutecznie przeciwdziałało by pakerstwu i długiemu siedzeniu na jednym levelu, tylko po to, aby zabijać słabszych od siebie, a mianowicie chciałbym zebyscie przemysleli wprowadzenie klas premiowanych



Droga wojownika:


od 30 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi: ( wyswietlana klasa postaci po wyborze zmienia sie)

- rycerz ( dla charakterow od anielskiego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze rycerza, charakter zmienia mu sie na +1 w strone światła] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do walki bronia i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły i wytrzymałości.



- szermierz ( dla charakterów neutralnych [jesli charakter nie neutralny wybierze szermierza, charakter zmienia mu się na neutralny] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do walki bronia i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły i wytrzymałości.



- bandyta ( dla charakterow od diabolicznego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze bandyte, charakter zmienia mu sie na +1 w strone ciemności] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do walki bronia i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły i wytrzymałości.



- łucznik ( dla charakterow od anielskiego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze łucznika, charakter zmienia mu sie na +1 w strone światła] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +40 do zreczności i szybkości.



-myśliwy ( dla charakterów neutralnych [jesli charakter nie neutralny wybierze szermierza, charakter zmienia mu się na neutralny] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +40 do zreczności i szybkości.



- nocny strzelec ( dla charakterow od diabolicznego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze nocnego strzelca, charakter zmienia mu sie na +1 w strone ciemności] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +40 do zreczności i szybkości.


od 60 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi: ( wszystkie umiejetnosci specjalna moga byc wykonywane tylko na graczach maxymalnie o 15 leveli słabszych )


- palladyn ( dla tych ktozy wczesniej wybrali rycerza )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do walki bronia i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły i wytrzymałości. Pojawia mu sie opcja w statystykach "wskrześ" dzieki ktorej moze sie wskrzeszać bez straty doswiadczenia (pkt wskrzeszen zbieraja sie w ilosci 1 na jeden reset , nie kumuluja sie powyzej wartosci 4 ) W statystykach ma mozliwosc zesłania na siebie błogosławieństwa "módl się” 1 punkt modlitwy na reset główny, kumulacja maksymalnie do 4 ( jego statystyki zwiekszaja sie o ilosc konkretnej statystyki *1,4, efekt utrzymuje sie do pierwszego ataku/obrony )



- mistrz miecza ( dla tych któży wcześniej wybrali szermierza )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do walki bronia i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły i wytrzymałości. Pojawia się opcja w statystykach ” ściana mieczy ” ( wytrzymałość, zrecznosci i walka bronia mistrza mieczy zwieksza się wedlug wzoru: aktualna ilosc statystyki/umiejetnosci *1,4 ) punkty sciany mieczy przychodza w ilosci 1 na reset glowny i kumuluja się maksymalnie do 4, efekt utrzymuje się do pierwszego ataku/obrony )


- mroczny palladyn ( dla tych ktozy wczesniej wybrali bandyte )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do walki bronia i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły i wytrzymałości. Pojawia mu sie opcja w statystykach "ześlij strach na ID ... " ( wykonywany jest rzut na powodzenie według wzoru: zrecznosc mrocznego palladyna VS zrecznosc ofiary, siła woli ofiary w wypadku maga ) jesli rzut powiedzie sie ofiarze obnizane sa statystyki według wzoru: ilosc posiadanej statystyki *0,6 ( efekt utrzymuje sie do pierwszego ataku/obrony ) punkt strachu pojawia sie w ilosci 1 na reset główny, kumuluja sie maksymalnie do 4


wpis w dzienniku dla ofiary w razie powodzenia rzucanego uroku:
" Ktos przejął kontrole nad twoim umysłem, czujesz sie przerazony, czujesz jak słabniesz"

wpis w dzienniku dla ofiary w razie niepowodzenia rzucanego uroku: " ..... (imie i ID m. palladyna) probował przejac kontrole nad twoim umysłem, nie powiodło mu sie)



- strzelec wyborowy ( dla tych ktozy wczesniej wybrali łucznika )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +80 do zreczności i szybkości. W statystykach pojawia sie opcja " precyzyjny strzał " ( w nastepnej walce zrecznosc zwieksza sie według wzoru: aktualna zrecznosc *1,4. efekt utrzymuje sie tylko przez jedna walke ) punkt precyzyjnego strzału pojawia sie w ilosci 1 na reset główny, kumuluja sie maksymalnie do 4.



- tropiciel ( dla tych ktozy wczesniej wybrali myśliwego )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +80 do zreczności i szybkości, szansa na znalezienie chowanca zwieksza się o 25% Tropiciel używa łuku który stanowi jednocześnie jego tarcze ( ma mozliwosc zalozenia tarczy ) W statystykach pojawia się opcja „załóż sidła” jeden raz na reset główny, bez kumulacji ( nastepna postac która uda się do lasu wpadnie w sidła natychmiast ginac- pojawia się wpis w dzienniku „ wpadles w sidla zastawione przez ..... ” „ w twe sidła wpadł ..... ” tropiciel dostaje doswiadczenie, oraz 10% sztuk złota które miała przy sobie ofiara )



- łucznik ciemności ( do wyboru dla tych ktozy wczesniej wybrali nocnego strzelca )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +80 do zreczności i szybkości. W statystykach pojawia się opcja "strzel w plecy " ( w nastepnej walce poza wszystkimi statystykami łucznik ciemności ma jeden atak, zawsze jako pierwszy ) punkt strzału w plecy pojawiają sie w ilosci 1 na reset główny, kumuluja sie maksymalnie do 4.



Droga złodzieja:


od 30 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi:

- kieszonkowiec ( dla charakterow od anielskiego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze rycerza, charakter zmienia mu sie na +1 w strone światła] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +40 do zrecznosci i inteligencji


- oszust ( dla charakterów neutralnych [jesli charakter nie neutralny wybierze oszusta , charakter zmienia mu się na neutralny] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do strzelectwa i unikow , dostaje jednorazowo +40 do zrecznosci i inteligencji



- skrytobójca ( dla charakterow od diabolicznego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze skrytobójce, charakter zmienia mu sie na +1 w strone ciemności] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do strzelectwa i unikow , dostaje jednorazowo +40 do zrecznosci i inteligencji




od 60 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi:


-szpieg ( dla tych ktozy wybrali wczesniej kieszonkowca )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +80 do zrecznosci i inteligencji. Pojawia się opcja w statystykach „ podejrzyj statystyke” ( po kliknieciu pojawia się okienko do wpisania id gracza, pokazuje losowo jedna statystyke z rozbierznoscia +/- 15% ( np. zrecznosc gracza o id 182 = 450 ) punkt szpiegostwa przychodzi w ilosci 1 na reset glowny i kumuluje się do maksymalnej ilosci 4



- Łotrzyk ( dla tych ktozy wybrali wczesniej oszusta )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +80 do zrecznosci i inteligencji. W statystykach pojawia się opcja „atak z cienia” ( łotrzyk ma mozliwosc atakowania z zaskoczenia, ma 33%- ową szanse na podejscie do ofiary i poderzniecia jej gardła, jeśli nie uda mu się to nie uda [ 1 wartosc na 3 rzuty się udaja ] łotrzyk zostaje pobity i w nastepnym resecie nie dostaje energii. ) punkt ataku z cienia przychodzi w ilosci 1 na reset glowny i kumuluje się do maksymalnej ilosci 4



- Zabójca ( dla tych ktozy wybrali wczesniej skrytobojce )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do strzelectwa i unikow, dostaje jednorazowo +80 do zrecznosci i inteligencji. W statystykach pojawia mu się opcja „zamorduj” po kliknieciu ktorej pojawia się okienko do wpisania ID gracza ( zabojca ma mozliwosc zabicia innego gracza [ rzut podobnie jak na kradziez ] jeśli mu się to nie uda, automatycznie zostaje wsadzony do lochow za probe zabojstwa } punkt zabojstwa przychodzi w ilosci 1 na reset glowny i kumuluje się do maksymalnej ilosci 4

wpis w dzienniku dla zamordowanego wrazie sukcesu: zostales zamordowany
wpis w dzienniku dla mordowanego wrazie porazki: ...... (imie i ID zabojcy) probowal cie zabic, nie powiodło mu się to.



Droga maga:


od 30 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi

- czarodziej ( dla charakterow od anielskiego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze czarodzieja , charakter zmienia mu sie na +1 w strone światła] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do rzucania czarów i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły woli i inteligencji



- zaklinacz ( dla charakterów neutralnych [jesli charakter nie neutralny wybierze zaklinacza , charakter zmienia mu się na neutralny] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do rzucania czarów i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły woli i inteligencji



- czarnoksiężnik ( dla charakterow od diabolicznego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze czarnoksiężnika, charakter zmienia mu sie na +1 w strone ciemności] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do rzucania czarów i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły woli i inteligencji


od 60 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi:

- Arcymag ( dla tych któży wybrali wcześniej czarodzieja )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do rzucania czarów i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły woli i inteligencji. W statystykach pojawia się opcja „ koncentruj moc” ( inteligencja i sila woli zwiekszaja się według wzoru aktualna sila woli i inteligencja *1,4 ) efekt utrzymuje się do pierwszego zaatakowania kogos. Punkty koncentracji pojawiaja się w ilosci 1 na reset glowny i kumuluja się do maksymalnej wartosci 4.



- Iluzjonista ( dla tych ktozy wczesniej wybrali zaklinacza )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do rzucania czarów i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły woli i inteligencji. W statystykach pojawia się opcja „stwoz iluzje” ( iluzjoniscie zwieksza się siła woli według wzoru: aktualna siła woli* 1,6 ) punkty iluzji przychodza w ilosci 1 na reset glowny, kumuluja się maksymalnie do 4



-Nekromanta (dla tych ktozy wybrali wczesniej czarnoksieznika )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do rzucania czarów i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły woli i inteligencji. W statystykach pojawia się opcja „ nekromacja” ( nekromanta przywołuje nieumarłego który przyjmie pierwszy cios w nastepnej walce [ 1 cios nie trafia w postac ] ) punkt nekromancji dostaje się w ilosci 1 na reset glowny, punkty kumuluja się maksymalnie do 4.




Droga barbarzyńcy:

od 30 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi



- Wędrowiec ( dla charakterow od anielskiego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze wędrowca , charakter zmienia mu sie na +1 w strone światła] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do walki bronią i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły i wytrzymałości



- Dręczyciel ( dla charakterów neutralnych [jesli charakter nie neutralny wybierze dręczyciela , charakter zmienia mu się na neutralny] )

dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +40 do walki bronią i unikow, dostaje jednorazowo +40 do siły i wytrzymałości



- Opętany ( dla charakterow od diabolicznego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze opętanego , charakter zmienia mu sie na +1 w strone ciemności] )

( dla charakterow od diabolicznego do neutralnego [jesli charakter neutralny wybierze czarnoksiężnika, charakter zmienia mu sie na +1 w strone ciemności] )


od 60 levelu do wybrania w statystykach nastepujaca drogi:



- Rozrabiaka ( dla tych ktozy wczesniej wybrali wędrowca )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do walki bronią i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły i wytrzymałości. W statystykach pojawia się opcja „szarżuj tarczą” ( w nastepnej walce rozrabiaka atakuje tarczą zaraz po zadanym przez siebie ciosie, zadając przeciwnikowi obrazenia w ilości: ilosc obrazen zadanych w danej kolejce + 15% z obrazen bronia z tej kolejki [ pojawia się wpis w walce zaraz po zadanym ciosie „szarzujesz tarczą zadając X obrażeń] ) efekt utrzymuje się do następnego ataku/obrony punkt szarży przychodzą w ilosci 1 na reset glowny i kumuluje się do maksymalnej ilosci 4



- Dzikus ( dla tych któży wybrali wcześniej dręczyciela )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do walki bronią i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły i wytrzymałości. W statystykach pojawia się opcja „ kamienna skóra” ( wytrzymałość dzikusa podwaja się ) efekt utrzymuje się do następnego ataku/obrony punkt kamiennej skóry przychodzą w ilosci 1 na reset glowny i kumuluje się do maksymalnej ilosci 4



- Berseker ( dla tych któży wybrali wcześniej opętanego )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +80 do walki bronią i unikow, dostaje jednorazowo +80 do siły i wytrzymałości. W statystykach pojawia się opcja „ szał bersekeraa” ( siła i wytrzymałość bersekera zwiększają się wedle wzoru: aktualna siła i wytrzymałość *1,4 ) ) efekt utrzymuje się do następnego ataku/obrony punkty szału przychodzą w ilosci 1 na reset glowny i kumulują się do maksymalnej ilosci 4




Droga rzemieślnika:


od 15 levelu do wybrania w statystykach drogi: (rzemieślnik nie ma podziału ze względu na charakter)



-Terminator Kowala / Terminator Fleczera

dostaje jednorazowo +10 do kowalstwa/stolarstwa, dostaje jednorazowo +10 do siły i zrecznosci

od 30 levelu do wybrania w statystykach drogi:



- Czeladnik Kowala ( dla tych co wybrali wczesniej terminatora kowala )/ Czaladnik Fleczera ( Fleczer )


dostaje dodatkowe 1 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +30 do kowalstwa/stolarstwa, dostaje jednorazowo +30 do siły i zrecznosci



od 45 levelu do wybrania w statystykach drogi:



- Kowal ( dla tych co wybrali wczesniej czeladnika kowala )

dostaje jednorazowo +10 do kowalstwa, dostaje jednorazowo +10 do siły i zrecznosci



-Fleczer (dla tych co wybrali wczesniej czeladnika fleczera )

dostaje jednorazowo +10 do stolarstwa, dostaje jednorazowo +10 do siły i zrecznosci



od 60 levelu do wybrania w statystykach drogi:



-Władca Młota ( dla kowali )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +30 do kowalstwa, dostaje jednorazowo +30 do siły i zrecznosci. W statystykach pojawia się opcja „ młot mocy” ( nastepny wykonywany przedmiot będzie miał +10% do cechy specjalnej [ elfi, smoczy, krasnoludzki] ) ) efekt utrzymuje się do następnego wykonanego przedmiotu, punkty młota mocy przychodzą w ilosci 1 na reset glowny i kumulują się do maksymalnej ilosci 4



-Władca dłuta ( dla fleczerow )

dostaje dodatkowe 2 AP podczas kazdego nastepnego poziomu, dostaje jednorazowo +30 do stolarstwa, dostaje jednorazowo +30 do siły i zrecznosci. W statystykach pojawia się opcja „ dłuto mocy” ( nastepny wykonywany przedmiot będzie miał +10% do cechy specjalnej ) efekt utrzymuje się do następnego wykonanego przedmiotu, punkty dłuta mocy przychodzą w ilosci 1 na reset glowny i kumulują się do maksymalnej ilosci 4
_________________

Mam nadzieje ze wystarczy... i jak:D??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lagren Divine




Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: sie biorą debile?

PostWysłany: Wto 16:44, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Niczego sobie, ale nie nowosc, bo znam to Smile podział i bonusy praktycznie takie same Razz Choc ja nie lubie skakac lv....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Proccobs Selborne




Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 17:14, 05 Wrz 2006    Temat postu:

NO ale przynajmniej w koncu jest dokladny opis:)

Ja tam jestem w swoim lv 6 i jest mi dobrze... tylko ekwpiunek trza kupic jakis:P ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grubba




Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Krk

PostWysłany: Wto 19:51, 05 Wrz 2006    Temat postu:

mi sie wszystko bardzo podoba tylko co jeśli ktoś jest rzemieślnikiem i robi mikstury alchemik??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lagren Divine




Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: sie biorą debile?

PostWysłany: Wto 20:52, 05 Wrz 2006    Temat postu:

PS; co do drogi maga(nim jestem wiec na nim sie skoncentrowalem....
to ArcyMag ma wyraznie najwiecej bonusow.... tzn Iluzjion ma bonus tylko do sw, a AM ma do Sw i Int.... a Necron ma raczej słaba umiejetnosc...... no chyba ze Ozywieniec by przyjmował na siebie pierwszego krytyka ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Proccobs Selborne




Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 21:25, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Co proponujecie w takim razie:)??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iknos




Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 18:07, 06 Wrz 2006    Temat postu:

mnie sie to bardzo podoba XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Kosz Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1