Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irmahal
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Czw 11:11, 23 Mar 2006 Temat postu: Propozycja małej poprawki |
|
|
Każdy się , ze mną zgodzi, że siła determinuje wielkość wydobycia w kopalni, zatem wojownicy maja złota coraz więcej w porównaniu do magów.
Picie alkoholu w karczmie za złoto pogłębia jeszcze przepaść między tymi klasami. Nie raz słyszałem , „jutro zrobię sobie 200 siły i cię załatwię” – jest to możliwe!
Zatem proponuje wprowadzenie do świata możliwości budowy,
1- browaru -gdzie można produkować piwo,
2 – miodosytni, gdzie można produkować miód pitny,
3 - gorzelni, gdzie można produkować butelki wódki.
A poziom produkcji zależny byłby od inteligencji !!! Oczywiście - podobnie jak kopalnie można by miec w zalezności od zasobności portwela którąś z powyższych , lub wszystkie na raz.
Da to możliwość w miarę taniego podnoszenia energii przez magów, oraz sprzedaży tych dóbr, co da magom sensownej wielkości dochody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Scarbardi Krwawooki
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 18:12, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmm pomysł może dobry, ale jest jedno ale:
wysokopoziomowy mag rozwala wojownika bez problemu chyba ze ten ma bardzo duzą szybkość więc magowie tu mają przewage. Pozatym magowie mogą umagiczniać przedmioty a to też źródło kasy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blim
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Pią 10:08, 24 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Ja tam nie jestem magiem ani wojownikiem , ale chyba różnice są w postaciach , a że mag nie ma na początku jak zarabiać , to chyba prawda, sądzę, że nie ma co wyliczać która postac co może, bo jak mówisz jak mag nasyca , to się znów nie szkoli,
W poście Irmahala , chodzi chyba , o to , że jak wojownik inwestuje w statystyki bojowe - siłę dokładnie- to i jednocześnie zwiększa możliwości pozyskiwania złota, co w przypadku maga jest niemozliwe.
Ja tam jestem za każdą mozliwością urozmaicenia gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rhonin
Administrator
Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Poznan
|
Wysłany: Pią 12:28, 24 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Podoba mi sie pomysl, zeby napoje wytwarzali gracze. Tylko nie wiadomo co z tego wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Quines
Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: z tam gdzie mieszkam
|
Wysłany: Pią 17:26, 24 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
z ziol najlepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irmahal
Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Sob 10:44, 25 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Miałem na mysli , żeby nie likwidować picia w karczmie , a tylko dać dodatkową mozliwość. Na wysokich poziomach picie staje się drogie - hihi prawie jak w życiu - więc gdyby była mozliwośc kupienia browaru , sądzę, że da to mozliwości dodatkowego zarabiania, a i wojownicy na wyższych poziomach skożystają z tańszego(sądzę) trunku.
Niech tam ale wóde robi się z kartofli, zatem wrócilibysmy znów do farm,
Myśl była taka , żeby zrobić coś na wzór kopalni. Zawsze w trakcie gry , jak już pomysł dojrzeje , i zobaczymy co z tego wyjdzie , można zmienic parametry produkcji.
Albo lawina zawalić wszystkie browary. Jesteście Władcy elastyczni, co udowodniliście juz niejednokrotnie.
Zatem do dzieła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|