Forum Dragonworld Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Bronie

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Kosz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quarteris




Dołączył: 12 Sty 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Minas Tirith

PostWysłany: Nie 21:18, 15 Sty 2006    Temat postu: Bronie

Mam chyba dobry poomysł na nowe bronie.. na początek chciałbym poruszyć problem rzemieślników, problem polega na tym że 40% z nich nie używa broni no bo po co skoro chcą tworzyć przedmioty i właśnie tutaj mam pomysł bronie te zadawały by mniejsze obrażenia w walce lecz dodawały bonus do kowalstwa... wogóle wg. mnie w tej chwili to jest bez sensu czym ten krasnolud wykuwa rękami ubija rozgrzany do czerwoności miecz czy co??
Bronie kowali
lev|+ do kowalstwa|+obrażeń zadawanych w walce


1|1|0.5| - mały miedziany młotek
3|3|1.5| - miedziany młot
5
10
bla bla
a później
x|x|2*x| - gigantyczny diamentowy młot (-50%do szybkości)
wiecie o co tutaj chodzi

teraz stolarze Wink
1|1|0.5| mały scyzoryk
5|5|2.5| miedziany nóz od tąd powiedzmy że byłaby umiejętność rzucania nożem gdyby stolarz miałby 5 pkt strzelectwa
x|x|x/2| olbrzymi jakiśtam tasak

i teraz alchemicy tutj pomyślałem także nad dodaniem odrobiny humoru do naszego miasta chodzi o łyżki:lol:

x|x|x/4 lub x/2| - duża drewniana/ miedziana łyżka
wiecie jakbym ja zobaczył
XXX atakuje =]CN[= z drewniana łyżka i zadaje 50 obrażeń
to bym spadł z krzesła Laughing

do tego jest duży problem z przedmiotami (smoczymi) które na rynku jak się dostanie to sierobi wymiatanie myślę że żeby zrobić smoczy przedmiot należało by zdobyć łuskę smoka(1 łuska 1 przedmiot).. ale tym nie zawracam wam głowy
no to tyle... możecie się wypowiadać co o tym sądzicie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raster




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Nie 22:26, 15 Sty 2006    Temat postu:

No fajnie to przedstawiles, spox jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quines




Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z tam gdzie mieszkam

PostWysłany: Pon 17:29, 16 Sty 2006    Temat postu:

zlodziejowi dac maly miedziany noz zeby usmiercal z zaskoczenia ofiary a pozniej bral forse

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Falstad




Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 18:08, 16 Sty 2006    Temat postu:

To tak. Złodziej może kraść. Kilka razy na reset. Na początku jednak nie radze, bo łatwo go złapac i idzie na 1 dzień do więzienia. Jeśli chodzi o te bronie to to jest fajny pomysł. Pomyślimy nad tym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quarteris




Dołączył: 12 Sty 2006
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Minas Tirith

PostWysłany: Wto 19:19, 17 Sty 2006    Temat postu:

Tylko sorry za to, że trochę nieestetycznie, ale spieszyłem się bardzo pisząc to Laughing .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Falstad




Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 19:25, 17 Sty 2006    Temat postu:

Na razie jest wiele przedmiotów. Ale wasze pomysły zawsze się przydadzą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fenikx




Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 19:46, 19 Sty 2006    Temat postu:

Kastet: Jest to broń popularna w kręgach awanturniczych – lekka, nieduża, łatwa do ukrycia, a nadająca ciosom pięści zabójczą siłę. Najczęściej miewa postać połączonych, metalowych pierścieni, twardych rzemieni lub bandaży na dłonie, w które zawija się metalowe kulki i płytki.
Walka kastetem jest uznawana za walkę bez broni (także na potrzeby zdolności mnicha). Atak nim powoduje okazyjny atak od przeciwnika, chyba że postać posiada atut Poprawiona walka bez broni. Stosując kastet postać zadaje normalne obrażenia zamiast stłuczeń, a ich wartość jest taka, jak przy uderzeniu bez broni. Rozmiar kastetów zawsze powinien być niższy o dwie kategorie od postaci, czemu towarzyszy odpowiednia zmiana kości obrażeń.


Kastet, nabijany: Dzięki niedużym, metalowym obręczom z kolcami zamocowanym do pierścieni, broń ta pozwala zadawać przeciwnikom obrażenia kłute. Po za tym nie różni się od zwyczajnych kastetów.
Walka nabijanym kastetem jest uznawana za walkę bez broni (także na potrzeby zdolności mnicha). Atak nim powoduje okazyjny atak od przeciwnika, chyba że postać posiada atut Poprawiona walka bez broni. Stosując kastet nabijany postać zadaje normalne obrażenia zamiast stłuczeń, a ich wartość jest taka, jak przy uderzeniu bez broni. Rozmiar nabijanych kastetów zawsze powinien być niższy o dwie kategorie od postaci, czemu towarzyszy odpowiednia zmiana kości obrażeń.

Kafar: Jedna z ulubionych broni duergarów. Obuch kafara wykonane jest z ciężkiego materiału, a przy tym posiada wyjątkowo duży rozmiar – szczególnie popularna jest pod tym względem skała (w takim wypadku Druidzi mogą stosować kafar bez utraty swych mocy). Waga zwieńczenia dochodzi nawet do 6 kg, a osadzone jest ono na równie ciężkim stylisku – grubym, wykonanym z solidnego (zwykle dębowego) drewna, częstokroć obitego metalem (dla wzmocnienia), obwiązanym rzemieniem dla ułatwienia chwytu.

Kosa, bojowa: Kosa bojowa różni się od zwyczajnej kosy tym, że ma ostrze założone na sztorc. Sprawia to, że zasięg ciosów się zwiększa, ale jednocześnie broń staje się nieco mniej zabójcza, gdyż zmienia się technika walki nią. Obszerne zamachy na bok muszą zostać zastąpione pchnięciami i cięciami opadającymi.
Kosa bojowa ma zasięg. Możesz razić nią przeciwników znajdujących się do 3 metrów od Ciebie, nie możesz jej natomiast używać przeciwko przeciwnikom sąsiadującym z twoim polem.

Rohatyna: Jest to włócznia z pojedynczym, ostrym zadziorem skierowanym w tym samym kierunku, co ostrze główne.
Rohatyna ma zasięg. Możesz razić nią przeciwników znajdujących się do 3 metrów od Ciebie, nie możesz jej natomiast używać przeciwko przeciwnikom sąsiadującym z twoim polem. Rohatyna użyta do rozbrajania zapewnia premię +1 do testów spornych (w tym do rzutu zapobiegającego utracie broni po nieudanej próbie rozbrojenia).


[link widoczny dla zalogowanych] Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rhonin
Administrator



Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw 20:36, 19 Sty 2006    Temat postu:

Kosa bojowa mi sie podoba. Zrobie w grze kilka odmian na rozne lvl. Rohatyna rowniez. Kastet - moze da rade. :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Falstad




Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 21:22, 19 Sty 2006    Temat postu:

Kastet jest ok. Na obie ręce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragonworld Strona Główna -> Kosz Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1